poniedziałek, 3 października 2016

Kasacja - Remigusz Mróz


          Od jakiegoś czasu chodziła za mną chęć na przeczytanie dobrego kryminału...
Po raz kolejny praca w Empiku wywołała uśmiech na mojej twarzy, kiedy to w promocji pojawiła się książka „Kasacja” Remigiusza Mroza. Z racji tego, że co nieco o niej czytałam i słyszałam, od razu postanowiłam ją kupić. I jak się okazało niewiele było mi trzeba do zaczęcia czytania.
          Thriller prawniczy, gdzie akcja dzieje się w Polsce, w dodatku napisana przez polskiego autora była strzałem w dziesiątkę! Nadal uważam, że Polscy pisarze są za mało doceniani.
          Chyłka i Oryński – zwany Zordonem naprawdę dali czadu, a ich dialogi jak dla mnie bardziej doszlifowane być nie mogą. Oboje pracują w korporacji, którą okazuję się być kancelaria prawna Żelazny & McVay. Kordian właśnie zaczął aplikację, a jego patronką została Joanna Chyłka, Senior Associate.
          Klientem kancelarii okazuję się być Piotr Langer – syn biznesmena, który zostaje oskarżony o morderstwo. Mało tego, również wiadome jest to, że wszystkie dowody wskazują na niego, a on sam przesiedział z ciałami ofiar przez 10 dni w tym samym mieszkaniu...
          Jak mu się to udało. Jak to się stało, że nikt w tym czasie nic nie widział i nie słyszał. Kto za tym wszystkim tak naprawdę stoi?
          Czy Chyłce i Zordonowi uda się wybronić Piotra Langera? Jakie będą tego skutki? I przede wszystkim czy Piotr Langer naprawdę jest winny???
          Tego wszystkiego możecie się oczywiście dowiedzieć czytając tę świetną książkę.
          Kolejna rzecz to to, że nie zamierzam się rozpisywać nad treścią, bo to w sumie nie ma sensu. Książka została napisana tak genialnie, że obiecuję, że nie pożałujecie sięgając po nią.
          Dodam jeszcze, że kiedy już kończyłam kolejny rozdział i myślałam, że coś kumam to końcowe zdanie powałało mnie i na nowo rozbudzało ciekawość.
          To książka naprawdę bardzo warta przeczytania :) Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz